Najnowsze Wpisy

Witam Was... Komentarze (1)
05. listopada 2003 17:35:00
linkologia.pl spis.pl

Witam Was bardzo serdecznie. Własnie założyłem własnego bloga. Mam juz w sumie aż 3 blogi. Dwa znajdują się na tenbicie a jeden własnie tutaj. Nie wiem o czym mam pisać. Mam 14 lat i chodzę do 2 klasy gimnazjum  w katowicach. W wolnych chwilach chodze na mecze GieKSy oraz trzecioligowego Rozwoju. Lubię grać w piłkję nożna. Teraz nic juz nie będe pisał ale w następnych newsach będzie dużo więcej inforamcji o mnie i wogóle...

3 maj cie sie

pozdro

 

gipsek : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

victoria | z-ycia-wzite | fanpark | grucha-pl | kate-key | Mailing